Biżuteria BeeZuu
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
FAQ - pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdziesz spis treści. Kliknij pytanie i przenieś się bezpośrednio do odpowiedzi. Jeżeli masz pytanie, na które nie udało się znaleźć odpowiedzi poniżej — śmiało napisz lub zadzwoń do nas. 

Pytania dotyczące biżuterii

Grawer na biżuterii

Realizacja zamówienia

Wysyłka

Płatności

Promocje i rabaty

Uwagi do zamówienia

Zwrot lub wymiana

Reklamacje

Konto w sklepie

Przydatne informacje


Próba srebra 925 — co to jest ? 

W przypadku srebra głównie tworzy się biżuterię próby 925. Jest to wartość, która mówi ile cząstek metalu szlachetnego jest na tysiąc części całości. Dla przykładu w 1 gramie srebra próby 925 jest 0,925g srebra oraz 0,75g dodatków stopowych. Tabele cech probierczych obowiązujących w Polsce, możesz pobrać tutaj.

do góry

Czym jest stop srebra i dlaczego to ważna rzecz? 

Nie produkuje się biżuterii z czystego srebra. Jest zbyt miękkie. Trzeba przygotować odpowiedni stop, czyli połączenie metali. Tak tworzy się stop o próbie 925. Jest to ważne, ponieważ od zawartości stopu zależą jego właściwości chemiczne oraz fizyczne. Jego twardość, barwa, odporność na utlenianie, czy matowienie. My tworzymy stop z granulatu czystego srebra oraz dodatków stopowych (ligury) firmy Legor (AG108M - na którą składa się cynk oraz miedź). Jeżeli stop będzie odpowiednio przygotowany (odpowiednie temperatury oraz czasy topienia), jego właściwości sprawią, że końcowy efekt biżuterii będzie dużo ładniejszy niż w przypadku złego wykonania stopu. (lepszy połysk metalu, łatwiejsza obróbka ręczna taka jak polerowanie, większa odporność na matowienie i utlenianie).

do góry

Srebro pozłacane — co to jest ? 

Biżuteria srebrna pozłacana to biżuteria wykonana ze srebra próby 925 pokryta warstwą prawdziwego złota. Warstwa złota, którą kładziemy w BeeZuu ma około 2 mikrony grubości i jest jedną z grubszych warstw, jakie kładzie się na biżuterii.

do góry

Na czym polega złocenie ? 

Złocenie biżuterii to proces teoretycznie prosty jednak wymaga dużo skrupulatności i doświadczenia. Biżuteria po wcześniejszym, bardzo dokładnym wypolerowaniu jest myta w myjce ultradźwiękowej z dodatkiem specjalnego płynu, następnie jest odtłuszczana elektrolitycznie (pod napięciem), płukana, jej powierzchnia jest neutralizowana w specjalnym płynie, znowu płukana, by w końcu przejść do procesu złocenia. Polega on na zanurzeniu przedmiotu w odpowiednio nagrzanej kąpieli i dostarczeniu odpowiedniego napięcia prądu tak, aby rozpuszczone złoto, które jest w kąpieli galwanicznej (płynie) przylgnęło do powierzchni srebra.

do góry

Czy złocenie się wyciera ? 

Z biegiem czasu, w miejscu tarcia metalu o skórę złocenie się wytrze. Zależnie od rodzaju biżuterii, czas, po którym nasze złocenie się wytrze jest różny. Pierścionki wycierają się najszybciej, naszyjniki są drugie w kolejności a kolczyki wycierają się najmniej. To całkiem logiczne, ponieważ:

  • Pierścionki są narażone na tarcie przy każdej możliwej okazji (otwieranie drzwi, mycie naczyń, klaskanie itd).
  • W przypadku naszyjników, jego tylna część jest narażona na tarcie ze skórą, jednak proces ten jest powolny i w dużej mierze zależy od intensywności użytkowania. Największe wytarcie następuje podczas mycia z założonym naszyjnikiem oraz treningów fizycznych, gdzie naszyjnik co chwila zmienia swoją pozycję na ciele.
  • Warstwa złota z kolczyków nie schodzi nawet po długim czasie, i z doświadczenia wiemy, że nawet po roku użytkowania, warstwa nie jest wytarta.

Warto pamiętać, że proces ten nie następuje szybko, więc przez długi czas będziemy cieszyć się piękną biżuterią, a gdy już nie będziemy zadowoleni z blasku naszej ozdoby, wtedy my odświeżymy Twoją biżuterię. :) Piszemy o tym trochę niżej.

do góry

Srebro rodowane — co to jest ? 

Biżuteria srebrna rodowana, to biżuteria wykonana ze srebra próby 925 pokryta warstwą rodu. Rod to srebrzysto biały metal. Przyjęło się mówić, że rodowanie to "złocenie białym złotem", dlatego że biżuterię wykonaną z białego złota w większości przypadków się roduje, ponieważ białe złoto ma słomkowo żółty odcień. Dzięki warstwie rodu biżuteria srebrna jest odporna na ciemnienie oraz niektóre uszkodzenia mechaniczne, ponieważ rod jest twardszym metalem niż srebro oraz nie utlenia się jak ono.

do góry

Na czym polega rodowanie ? 

Nałożenie warstwy rodu wygląda praktycznie tak samo jak nałożenie warstwy złota. Najpierw poleruje się dokładnie biżuterię, by następnie ją umyć w myjce ultradźwiękowej z dodatkiem specjalnego płynu. Następnym krokiem jest odtłuszczenie elektrolityczne (pod napięciem), płukanie wodą destylowaną, a później neutralizacja powierzchni w specjalnym roztworze. Po ponownym przepłukaniu biżuterii wodą destylowaną zanurza się przedmiot w rozgrzanej kąpieli rodującej i dostarcza odpowiednie napięcie prądu, tak aby cząsteczki rodu z roztworu galwanicznego, osadziły się na srebrnej powierzchni. 

do góry

Czy rodowanie się wyciera ? 

Podobnie jak w przypadku warstwy złota, warstwa rodu również ulega wytarciu z biegiem czasu. Nie jest to widoczne tak jak w przypadku złota, ponieważ barwa rodu i srebra jest srebrzysto biała. Podobnie jak w przypadku złoceń, wytarcie jest zależne od rodzaju biżuterii. Pierścionki wycierają się najszybciej, naszyjniki są drugie w kolejności, a kolczyki można powiedzieć, że się nie wycierają. Jest tak, ponieważ:

  • Pierścionki narażone są na stuknięcia i otarcia przy wielu codziennych czynnościach takich jak otwieranie drzwi, mycie naczyń i klaskanie.
  • Naszyjniki — ich tylna część jest praktycznie cały czas w kontakcie ze skórą a podczas ruchów naszyjnik przesuwa się po skórze. Proces wytarcia jest powolny, i głównie zależy od intensywności użytkowania. Największe wytarcie następuje podczas mycia z założonym naszyjnikiem oraz podczas treningów fizycznych gdzie naszyjnik co chwila zmienia swoją pozycję na ciele.
  • Kolczyki, można powiedzieć że są bezpieczne od wytarcia ponieważ tarcie nie występuje podczas użytkowania. Więc jeżeli będziemy przechowywać kolczyki w bezpiecznym miejscu, gdzie nie będą ocierać się o inne ozdoby, to wastwa powinna być bezpieczena.

do góry

Czy biżuteria BeeZuu ciemnieje ? 

Srebro jest metalem, który oksyduje, czyli potocznie mówiąc utlenia się. Związki siarki w ludzkim pocie oraz inne pierwiastki obecne w powietrzu powodują że na srebrze mogą pojawić się zaciemnienia. To całkowicie normalny proces. Jednak nasza biżuteria pokryta jest warstwą złota lub rodu, dzięki czemu nie będzie ciemnieć w taki sposób jak ciemnieje zwykła biżuteria ze srebra. Oczywiście naturalnym procesem jest pojawienie się na niej nalotu, który ograniczy jej blask. To również naturalna rzecz, jednak takiego nalotu można pozbyć się w łatwy sposób:

  • Specjalne chusteczki lub płyny do pielęgnowania biżuterii. Np: Connoisseurs
  • Przetarcie wilgotną, miękką ściereczką
  • Wymoczenie biżuterii w roztworze sody z ciepłą wodą oraz foli spożywczej (sreberko). Dno szklanej miseczki wykładamy folią spożywczą tak aby święcąca częśc woli była skierowna do góry. Folie najpierw warto troszkę zgnieść w dłoni. Układamy naszą biżuterię, a następnie roztwór sody i wody (około pół łyżeczki na 2 litry wody) gotujemy a następnie zalewamy nim biżuterię. Trzymamy biżuterię kilkanaście sekund i wyciągamy. Trzeba jednak uważać na naturalne kamienie w biżuterii bo nie wiadomo jak zareagują na taką chemiczną kąpiel.

Prawda jest taka że sposobów na czyszczenie biżuterii domowymi sposobami jest wiele, ale najskuteczniejsze będzie zawsze użycie dedykowanych preparatów takich jak płyny czy chusteczki do czyszczenia. W przypadku biżuteri rodowanej lub złoconej nie jest zalecane czyszenie jej szczoteczkami, bo można zetrzeć warstwę galwaniczną.

do góry

Czy mogę odświeżyć moją biżuterię i ile to kosztuje ? 

Tak. Możesz odświeżyć swoją biżuterii w naszej pracowni. Jedynym kosztem odświeżenia biżuterii dla naszych klientów to koszt wysyłki biżuterii do nas oraz od nas z powrotem do klienta. My zajmiemy się resztą. Co zrobimy ?

  • Na nowo wypolerujemy Twoją biżuterię, aby pozbyć się rys.
  • Nałożymy świeżą warstwę rodu lub złota
  • Twoja biżuterią będzie wyglądało JAK NOWA, a zapłacisz jedynie koszt wysyłki według cennka kuriera, który będzie transportował przesyłkę. 
  • Biżuterię odsyłamy zapakowaną w ten sam sposób jak do nas przyszła. Nie dokładamy nowego pudełeczka z naszym logo, ale jeżeli takie jest Twoje życzenie, poinformuj nas o tym (dodatkowy koszt 5zł). 

Jak to zrobić? Najlepiej będzie napisać lub zadzwonić do nas i omówić wszelkie szczegóły.

do góry

Jak dbać o biżuterię (pozłacaną oraz rodowaną) ? 

Sposób dbania o biżuterię pozłacaną lub rodowaną nie różni się zbytnio od traktowania biżuterii bez warstwy galwanicznej. Najważniejsze jest aby:

  • Unikać przechowywania całej biżuterii razem, tak aby nie jeden element biżuterii nie rysował drugiego.
  • Zdejmować biżuterię do kąpieli (basen, prysznic, morze), do spania czy na trening. (w ten sposób wycieramy warstwę złota lub rodu)
  • Nie nakładać kosmetyków na biżuterię. Najpierw nałożyć kosmetyki (krem, perfumy) a następnie dopiero założyć biżuterię
  • Unikać piasku na plaży. Piasek bardzo rysuje i wyciera srebro.
  • Raz na jakiś czas przetrzeć biżuterię specjalnymi ściereczkami do biżuterii. Na przykład Connoisseurs.

do góry

Jak dobrać rozmiar pierścionka ? 

Przyjmuje się, że najlepszy rozmiar piercionka to ten, który przechodzi przez najszerszą kostkę palca z lekkim oporem, a nastepnie luźno oplata jego nasadę. Gdy chcemy go zdjąć, kostka postawi lekki opór, ale nie trzeba się z nią siłować. Pamietajmy jednak że każda dłoń ma nieco inny kształt i najważniejsze jest aby mieć na uwadzę swój własny komfort noszenia biżuterii. Ważne uwagi:

  • Palce lewej i prawej dłogi, choć na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, to różnią się od siebie zazwyczaj o jeden rozmiar. Najczęściej palce wiodącej dłoni są grubsze niż tej, która używana jest rzadziej. 
  • Jeden rozmiar pierścionka to tylko 0.33 milimetra różnicy od sąsiedniego numeru. (średnica wewnetrzna)
  • Szerokość szyny pierścionka ma znaczenie. Większe, grubsze i masywniejsze pierścionki warto zamówić w większym rozmiarze niż zwykle. Wynika to z faktu że szeroką biżuterię trudniej przełożyć przez kostkę, a gdy jest za ciasna to może spowodować odparzenia na skórze.
  • Nie warto mierzyć palca w skrajnych temperaturach. Podczas upałów palce puchną, a podczas mrozu kurczą się.

Jak zmierzyć pierścionek samodzielnie? W internecie opisane są różne sposoby, takie jak użycie nitki czy centymetra krawieckiego. Jednak wszystkie odradzamy ze względu na to że nie jest to dokładny pomiar. Skóra ulega naciskowi - jest sprężysta. A pamiętajmy że jeden rozmiar to tylko 0.33 MILIMETRA. Są dwa sposoby na pewne zmierzenie palca:

  • Wybierz swój ulubiony pierścionek i suwmiarką zmierz średnicę wewnetrzną. Powtórz tę czynność w kilku miejscach aby mieć pewność.
  • Udaj się do pobliskiego jubilera i poproś o zmierzenie palca miarkami jubilerskimi. 

W naszym sklepie, przy rozmiarach pierścionków podana jest również odpowiadająca im średnica w milimetrach. Sam rozmiar może delikatnie się róznić, zależnie od użytych miarek, dlatego to właśnie średnica jest najpewnieszym wyborem. Oczywiście jeżeli masz wątpliwości, śmiało zadzwoń lub napisz do nas.

do góry

Jak dobrać długość łańcuszka ? 

Przy wyborze długości łańcuszka najważniejsza jest propocja całego ciała oraz uroda poszczególnych jego części. W przypadku obszerniejszych sylwetek, najlepszym wyborem będzie duży, wyrazisty naszyjnik, ale w przypadku drobrnej postury, naszyjnik powinien być delikatny, taki który nie będzie przytłaczał. W przypadku spotkań biznesowych, gdy ważny jest kontakt wzrokowy z caą pewnością najlepszy będzie krótki naszyjnik 45-50cm.

To właśnie łańcuszki 45-50cm są najbardziej popularnę wśród większości kobiet. To uniwersalna długość która będzie pasować niemal do każdej kreacji i do każdego rodzaju dekoltu. Dłuższe łańcuszki (50-65cm) to wybór również pasujący do stylu codziennego jak i eleganckiego. Taki naszyjnik opiero się na dekolcie co przyciąga wzrok i doskonale nadaje się do bardzo dużych, ciężkich i pokaźnych zawieszek. W przypadku najdłuższych naszyjników, czyli takich 65-85cm,  najlepiej sprawdzają się kreacje wieczorowe. Do takich naszyjnik najbardziej pasują kobiety o okrągym kształcie twarzy, ponieważ taki naszyjnik wysmukla. Tak długi naszyjnik możemy złożyć na dwie części czy skręcić na dwolony sposób. 

Najważniejsze jednak, aby w biżuterii czuć się dobrze oraz swobodnie. Jeżeli jest nam w czymś wygodnie i podobamy się sami sobie - to jest znak, że taki naszyjnik jest dla nas odpowiedni.

do góry

Kolczyki dla dzieci — czy to bezpieczne ? 

W BeeZuu zwracamy szczególną uwagę na kolczyki dziecięce, bo wiemy jak ważne jest aby były one bezpieczne i wygodne. Nasze dzieci noszą produkowane przez nas kolczyki, bo według nas są dla nich całkowicie bezpieczne.

  • Skład stopu - Nie zawiera żadnych szkodliwych pierwiastków typu nikiel, ołów czy kadm. 
  • Warstwa złocenia lub rodu - Każda para jest traktowana rodem lub złotem. Dzięki temu powstaje dodatkowa warstwa metalu szlachetnego, dzięki której możliwość uczulenia maleje praktycznie do zera. Kąpiele galwaniczne, które stosujemy nie zawierają cyjanków (w przeciwieństwie do tanich kolczyków z Chin)
  • Brak ostrych krawędzi - Cała nasza biżuteria jest ręcznie wykańczana przez nas wykańczana. Zwracamy szczególną uwagę, aby nie było żadnych ostrych krawędzi.
  • Wygodne zapięcia - Najczęściej wybieranym zapięciem dla dzieci, to sztyft. Czyli tak zwane kolczyki wkrętki. Minimalizują one możiwośćzachaczenia o włosy czy ubranie podczas zabawy.
  • "Testowane na dzieciach" :) - Nasze dzieci noszą nasze kolczyki. Nie zdejmują ich do zabawy, kąpieli czy spania. Dzięki temu obserwujemy jak zmienia się wygląd kolczyków z biegiem czasu. Gwarantujemy, że biżuteria BeeZuu to doskonała jakość, a połysk i blask metalu utrzymuje się przez długi czas.

do góry

Czy kolczyki sztyfty mają blokadę przed zsunięciem zapięcia ? 

Tak. Na drucikach są minimalne nacięcia, dzięki którym przy zapinaniu kolczyka słychać charakterystyczny "klik", a baranek (czyli zdejmowana część zapięcia) trzyma się na miejscu i nie przesuwa się samoistnie.

do góry

Ile kosztuje grawerowanie ? 

Nic. Grawerowanie w naszym sklepie jest gratis, niezależnie od ilości znaków lub wykonanych napisów.

do góry

Co mogę wygrawerować ? 

W zasadzie wszystko. Daty, imiona, sentencje. Można grawerować litery, cyfry, znaki specjalne oraz różnego rodzaju symbole.

do góry

Czy grawerowanie wpływa na termin realizacji zamówienia ? 

Tak. Wykonanie grawerunku na biżuterii zwiększa czas realizacji zamówienia o 24h, a w niektórych przypadkach o 48h. Jeżeli opóźnienie będzię większe, zawsze kontaktujemy się w tej sprawie telefonicznie.

do góry

Jak długi może być grawer ? 

Wszystko zależy od modelu biżuterii na której grawerujemy. Mamy możliwość manewrowania czcionką grawerowanego napisu, więc w teorii jesteśmy w stanie zmieścić wszystko, ale nie wszystko będzie dobrze wyglądać. Jeżeli mamy wątpliwości co do długości napisu, zawsze kontaktujemy się w tej sprawie telefonicznie.

Nie podajemy nigdy ilości znaków możliwych do wygrawerowania, ponieważ znak znakowi nie równy. Literka y czy m, zajmuje więcej miejsca niż literka i.

do góry

Czy grawerowanie się ściera ? 

Nie. Grawerowane znaki są na głębokość około 0.5 mm. Jest to wystarczające na tyle, aby grawer był trwały.

do góry

Jakie czcionki i symbole są dostępne ? 

W zasadzie wszystkie, które dostępne są domyślnie w systemie Windows. Jeżeli chcesz konkretną czcionkę lub symbol, a nie masz pewności czy jest dostępna lub nie wiesz jak to napisać, zadzwoń lub napisz do nas.

do góry

Gdzie podać to, co chcę, aby było wygrawerowane ? 

Pod ceną produktu i opcją wyboru łańcuszka, jest okienko w którym można wpisać co ma być wygrawerowane. Okienko nie ma limitu znaków, więc można, a nawet trzeba :) jak najdokładniej opisać to co powiniśmy wygrawerować. Na zdjęciu niżej widać umiejscowienie okienka.

gdzie wpisać grawer -komputer
gdzie wpisać grawer telefon

Jeżeli nie możesz znaleźc tego okienka, lub go niema (co jest możliwe w przypadku biżuterii, która nie jest przeznaczona do grawerowania, ale można na specjalne życzenie wykonać na niej grawerunek, na przykład niektóre literki), wtedy napisz co chcesz wygrawerować w uwagach do zamówienia w koszyku. Poniżej zdjęcia:

gdzie-wpisac-grawer-w-koszyku-na-komputerze
gdzie-wpisac-grawer-w-koszyku-na-telefonie

do góry

Jak złożyć zamówienie ? 

W naszym sklepie, zamówienie możesz złożyć na kilka sposobów. Podstawowym jest samodzielne złożenie zamówienia po dodaniu przedmiotu do koszyka (guzik pod ceną produktu). Gdy przejdziesz do koszyka, wszystko jest w jednym miejscu. 1: Zawartość Twojego koszyka. 2: Sposób dostawy 3: Sposób płatności 4: Twoje dane (w tym miejscu możesz wybrać czy chcesz założyć konto, zalogować się używająć konta google lub facebooka, albo złożyć zamówienie bez zakładania konta). Możesz również wybrać dostawę na inny adres niż Twoje dane. Gdy w sposobie dostawy wybierzesz punkt odbioru, dostępny będzie również punkt 5, gdzie wybierzesz punkt odbioru.

Innym sposobem zlożenia zamówienia jest telefon. Możesz po prostu zadzwonić do nas i powiedzieć czego potrzebujesz. Zadzwoń na numer telefonu: 531-380-575. Możesz również napisać maila lub wiadomość na Facebooku lub Instagramie.

do góry

Czy zamówienie może być zapakowane jako prezent ? 

Jasne. Jedyne co musisz zrobić to nas o tym poinformować. Możesz to zrobić w uwagach do zamówienia, telefonicznie, mailowo lub na Facebooku/Instagramie. Taka dodatkowa usługa jest gratis.

do góry

Jaki jest czas realizacji zamówienia ? 

Czas realizacji zamówienia liczymy od momentu opłacenia zamówienia, do momentu gdy kurier zabierze przesyłkę. W większości wysyłamy biżuterię w ciągu 24 godzin, jednak czasami ten czas może wydłużyć się do 48 godzin. Gdy na przedmiocie musimy wykonać grawer, czas ten może wydłużyć się o następne 24-48h godziny.

do góry

Jak sprawdzić status zamówienia ? 

W momencie kiedy zmienia się status Twojego zamówienia otrzymujesz wiadomość na adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Informujemy o opłaceniu zamówienia oraz jego wysłaniu. Jeżeli posiadasz założone konto w sklepie, to możesz dodatkowo monitorować na jakim etapie jest Twoje zamówienie po kliknięciu ikonki "Moje konto" (ikonka człowieka) w prawym górnym rogu strony lub w stopce strony.

do góry

Jak otrzymać fakturę VAT ? 

Podczas składania zamówienia, będąc w koszyku zaznacz opcje: "Faktura" w czwartym punkcie (Twoje dane), a następnie podaj dane firmy.

do góry

Jak wybrać inny adres dostawy niż Twoje dane ? 

Podczas składania zamówienia, gdy będziesz wypełniać punkt 4 (Twoje dane), zaznacz opcję "Dostawa na inny adres". Pojawi się możliwość wpisania dodatkowych danych dostawy. 

do góry

Gdzie znajdę dowód zakupu ? 

Paragon wyślemy do Ciebie razem z biżuterią, jednak nie będzie on w pudełku, a osobno w kopercie kurierskiej.

do góry

Dostępne metody dostawy 

Staramy się udostępniać jak najwięcej możliwości dostawy. Na ten moment dostępne są: Paczkomaty InPost, Paczkomaty InPost Paczka w Weekend, InPost Kurier, DPD Kurier, Odbiór w punkcie Orlen Paczka, Odbiór w Żabce, Lewiatanie, Kioskach Ruchu oraz innych obsługiwanych przez Pocztę Polską oraz odbiór osobisty. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jeżeli chcesz abyśmy wysłali paczkę kurierem, którego nie ma na liście, napisz lub zadzwoń do nas a prawdopodobnie będzie to możliwe.

do góry

Jaki jest termin dostawy zamówienia ? 

Na termin dostawy składa się: termin realizacji zamówienia oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera. Po tym gdy już przekażemy paczkę kurierowi (zazwyczaj robimy to w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty), przewoźnik potrzebuje zwykle następne 24h na dostarczenie przesyłki we wskazane miejsce.

do góry

Jak mogę śledzić zamówienie ? 

Gdy zamówienie zostanie przez nas przekazane kurierowi, otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową (podaną podczas składania zamówienia) wiadomość, w której będzie link do śledzenia przesyłki. Po kliknięciu w niego, przeniesiesz się na strone przewoźnika gdzię widać będzie aktualny status przesyłki.

do góry

Ile mam czasu na odebranie przesyłki z Paczkomatu InPost ? 

Twoja przesyłka czeka na Ciebie w paczkomacie przez 48 godzin od momentu otrzymania sms/maila/powiadomienia w aplikacji.

do góry

Jak odebrać zamówienie z Paczkomatu InPost ? 

Po tym jak kurier dostarczy Twoje zamówienie do paczkomatu, otrzymasz sms z kodem odbioru przesyłki który należy podać przy paczkomacie razem z Twoim numerem telefonu na który składane było zamówienie. Jeżeli posiadasz aplikacje InPost na swoim telefonie, wtedy zamiast sms otrzymasz powiadomienie w aplikacji.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie InPost <-kliknij, a strona otworzy się w nowej karcie

do góry

Na czym polega dostawa "Paczka w Weekend InPost" ? 

Jeżeli wybierzesz ten rodzaj dostawy, my wygenerujemy specjalną etykietę, dzięki której Twoje zamówienie będzie dostarczone do paczkomatu w weekend. Aby było to skuteczne, zamówienie musi być złożone w czwartek wieczorem lub w piątek do godziny 11.30. 

do góry

Co w przypadku niedostarczenia zamówienia we wskazanym terminie Paczka w Weekend ? 

InPost deklaruje, że paczki ze specjalną etykietą zawsze dostarczy w weekend. Gdyby jednak tak się nie wydarzyło, Twoja przesylka będzie dostarczona w najbliższym dniu roboczym. Poinformuj nas również o tym, my zwrocimy róznice w koszcie wysyłki Tobie, oraz zgłosimy reklamacje do InPostu.

do góry

Co w przypadku kiedy kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy ? 

Kurier z reguły podejmuje dwie próby dostarczenia zamówienia. W momencie gdy za drugim razem się to również nie uda, paczka wraca do naszej firmy, a my się z tobą skontaktujemy co robimy dalej. Możliwe jest anulowanie zamówienia lub ponowna wysyłka (za opłatą). Prosimy o przemyślane zakupy i zamawianie kuriera, ponieważ my w takiej sytuacji ponosimy koszt wysyłki powrotnej, który jest z reguły jeszcze większy niż w pierwszą stronę.

do góry

Jak skontaktować się z kurierem ? 

Większość przewoźników w momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia, wysyła również wiadomość mail, w której jest podany numer telefonu do kuriera. 

do góry

Czy mogę odebrać osobiście zamówienie i jak to zrobić ? 

Tak, możesz. W koszuyku wybierz opcję dostawy "Odbiór osobisty", a my do Ciebie zadzwonimy aby umówić się na konkretny termin. Odbiór możliwy jest w Białobrzegach (26-800), ul Czachowskiego 2.

do góry

Jakie są dostępne metody płatności ? 

Dla Twojej wygody, udostępniamy wiele metod płatności. Na ten moment dostępne są: przelew tradycyjny, przelew natychmiastowy (obsługiwany przez BlueMedia), Blik, Google Pay, apple Pay, Pobranie (płatność przy odbiorze), PayPo, Karty płatycznie, Alior Raty.

do góry

Jak opłacić zamówienie przelewem natychmiastowym ? 

Gdy wybierzemy w koszyku płatność "Przelew natychmiastowy", następnym krokiem jest wybór banku. (guzik Wybierz swój bank). Następnie wypełniamy pozostałe dane potrzebne do realizacji zamówienia i klikamy guzik Złóż zamówienie. Nastąpi przekierowanie do operatora płatności i należy kontynuować procedurę zgodnie z instrukcjami.

Aby otrzymać więcej informacji kliknij tutaj. <- w nowym oknie otworzy się strona BlueMedia

do góry

Jak opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym ? 

Po złożeniu zamówienia musisz przejść do swojego banku i wykonać przelew na konto podane po złożeniu zamówienia, dane do przelewu znajdziesz również tutaj.

do góry

Skąd wziąć dane do przelewu za zamówienie ? 

Znajdziesz je tutaj, wyświetlą się w informacji po złożeniu zamówienia oraz otrzymasz je w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Oraz możesz je skopiować bezpośrednio z tego miejsca:

Dane do przelewu tradycyjnego:
BeeZuu Daria Lisiewska
ul. Czachowskiego 2, 26-800 Białobrzegi
Santander Bank
82109028350000000144476277

do góry

Co to jest i jak działa PayPo ? 

PayPo pozwala na opłacenie zamówienia w ciągu 30 dni od jego złożenia. Więcej informacji znajdziesz tutaj. <- kliknij, a w nowym oknie otowrzy się strona PayPo.
Możesz również zobaczyc film na ten temat: YouTube <- kliknij, a w nowym oknie otowrzy się strona filmu na YouTube.

do góry

Jak opłacić zamówienie przez PayPo ? 

Po wybraniu opcji PayPo w koszyku postępuj zgodnie z instrukcjami. Jeżeli masz dodatkowe pytania, bazę wiedzy znajdziesz tutaj. <- kliknij, a w nowym oknie otworzy się strona PayPo.

do góry

Jak opłacić zamówienie kartą płatniczą ? 

Po wybraniu opcji płatności kartą płatniczą, zostaniesz przekierowany do operatora płatności i należy postępować zgodnie z instrukcjami.

do góry

Jak mogę opłacić zamówienie przy odbiorze osobistym ? 

Przy odbiorze osobistym, możesz opłacić zamówienie jedynie gotówką.

do góry

Zapomniałem/am opłacić zamówienie i chce to zrobić teraz. Jak to zrobić ? 

Po wybraniu przelewu natychmiastowego lub innej płatności obsługiwanej przez BlueMedia i nie dokończeniu transakcji, po kilku minutach powinen na Twoją skrzynkę przyjść mail od BlueMedia z linkiem pod którym będzie można kontynuować transakcję. Jeżeli nie otrzymasz tego maila, albo wybrałeś inną metodę płatności zadzwoń lub napisz do nas.

do góry

Jakie są dostępne promocje i rabaty ? 

W naszym sklepie rabaty są dynamiczne i okazjonalne. Aby być na bieżąco obserwuj nas na Facebooku oraz Instagramie.

Stałym rabatem, jest zniżka 5% na pierwsze zakupy po zapisaniu się do newslettera. W newsletterze informujemy rówież o aktualnych promocjach.

Zapisać się do newslettera oraz otrzymać kod na rabat 5% możesz TUTAJ. (link otworzy się w nowej karcie przeglądarki)

do góry

Jak skorzystać z dostępnego rabatu ? 

Będąc w koszyku odszukaj pole KOD RABATOWY. Znajduje się ono poniżej listy produktów w koszyku. Wpisz Twój kod, a następnie kliknij Zatwierdź.

do góry

Jak mogę zapisać się do Newslettera ? 

Możesz to zrobić TUTAJ. (link otworzy się w nowej karcie przeglądarki)

do góry

Gdzie znajdę rabat za zapis do Newslettera ? 

Po tym jak zapiszesz się do newslettera otrzymasz maila z linkiem potwierdzającym zapis. Musisz w niego kliknąć aby potwierdzić Twój zapis. Po chwili otrzymasz kolejną wiadomość w której będzie kod rabatowy na pierwsze zakupy.

do góry

Co w przypadku gdy nie otrzymam rabatu za zapis do Newslettera ? 

Gdy nie otrzymasz od nas wiadomości po zapisaniu się do newslettera, sprawdź jeszcze skrzynkę SPAM na Twojej skrzynce pocztowej. Jeżeli tak nic nie ma, zadzwoń lub napisz do nas.

do góry

Co w przypadku gdy dany rabat nie działa ? 

Niedziałający rabat może wynikać z tego, że kod jest przedawniony, wykorzystany lub w koszyku posiadasz przecenione produkty. Kody rabatowe oraz promocje nie łączą się.

do góry

Użyty rabat nie obniżył ceny wszystkich produktów — dlaczego? Kod rabatowy nie działa ? 

Taka sytuacja może mieć miejsce gdy w koszyku masz produkty przecenione i nie przecenione. Kod rabatowy nie łączy się z promocjami.

do góry

Posiadam kilka kodów rabatowych. Czy mogę ich użyć w jednym zamówieniu ? 

Niestety nie można wykorzystać kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu.

do góry

Co w przypadku gdy coś jest nie tak z zamówieniem ? 

Jeżeli coś z Twoim zamówieniem jest nie tak, co by to nie było, śmiało dzwoń lub pisz do nas. Rozwiążemy każdy problem.

do góry

Co w przypadku gdy zapomniałem/am dodać uwagi do zamówienia ? 

W takim przypadku najlepiej będzie do nas zadzwonić lub napisać.

do góry

Jak modyfikować złożone zamówienie ? 

W celu jakiejkolwiek zmiany w Twoim zamówieniu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub drogą mailową.

do góry

Jak dokonać zwrotu zamówienia ? 

Poinformuj nas w dowolny sposób o chęci zwrotu zamówienia, a następnie odeślij do nas przedmiot. Adres do zwrotu to: BeeZuu Daria Lisiewska, ul Czachowskiego 2, 26-800 Białobrzegi, telefon: 531380575. Możesz wysłać przedmiot na własną rękę w dowolny sposób lub wykorzystać opcję Wygodnych Zwrotów TUTAJ.

do góry

Jaki dokument zwrotu muszę wypełnić ? 

Nie musisz wypełniać żadnego dokumentu, jednak pamiętaj żeby razem z informacją o chęci zwrotu poinformować nas w jaki sposób i gdzie mamy zwrócić pieniądze.

do góry

Na jaki adres odesłać zwrot ? 

Odeślij zamówienie na adres: BeeZuu Daria Lisiewska, ul Czachowskiego 2, 26-800 Białobrzegi, telefon: 531380575, lub skorzystaj z Wygodnych Zwrotów TUTAJ.

do góry

Ile mam czasu na zwrot zamówienia ? 

Masz 30 dni na zgłoszenie chęci zwrotu. Jesteśmy jednak bardzo otwartą i pro-kliencką firmą, więc jeżeli przegapisz ten termin, a dalej chcesz zwrócić zamówienie, zadzwoń do nas, na pewno dojdziemy do porozumienia.

do góry

Jak dokonać wymiany produktu ? 

Podobnie jak w przypadku zwrotów poinformuj nas o Twoich zamiarach, oraz o tym na co chcesz wymienić przedmiot, a następnie go do nas odeślij.

do góry

Kiedy i w jakiej formie otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienie ? 

Zwrot za zamówienie otrzymasz w ciągu 2 dnich roboczych od momentu jak otrzymamy przedmiot.

do góry

Jak zgłosić reklamacje produktu ? 

Poinformuj nas w dowolny sposób o Twojej reklamacji, a następnie odeślij do nas przedmiot. Adres do reklamacji to: BeeZuu Daria Lisiewska, ul Czachowskiego 2, 26-800 Białobrzegi, telefon: 531380575. Możesz wysłać przedmiot na własną rękę w dowolny sposób lub wykorzystać opcję Wygodnych Zwrotów TUTAJ.

do góry

Jaki dokument reklamacji muszę wypełnić ? 

Nie musisz wypełniać żadnego dokumentu, jednak pamiętaj żeby razem z informacją o zgłoszeniu reklamacji poinformować nas czego od nas oczekujesz. Czy mamy naprawić przedmiot, wysłać nowy czy zwrócić Ci pieniądze.

do góry

Na jaki adres należy wysłać produkt z reklamacji ? 

Odeślij przedmiot na adres: BeeZuu Daria Lisiewska, ul Czachowskiego 2, 26-800 Białobrzegi, telefon: 531380575, lub skorzystaj z Wygodnych Zwrotów TUTAJ.

do góry

Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji ? 

Nasza biżuteria objęta jest dożywotnią gwarancją. Gwarancja obejmuje różnego rodzaju uszkodzenia takie jak uszkodzenie zapięcia, odpadnięcie elementów, wady konstrukcyjne. W takich sytuacjach należy się z nami skontaktować, i jesteśmy pewni, że dojdziemy do porozumienia.

do góry

Jaki jest termin rękojmi ? 

Każdy produkt w naszym sklepie objęty jest 2-letnią rękojmią.

do góry

Czy wymiana produktu lub jego naprawa/odświeżenie wydłuża termin rękojmi ? 

Nie, wymiana produktu nie resetuje okresu 2-letniej odpowiedzialności.

do góry

Jak utworzyć konto w sklepie ? 

Na górze z prawej strony odnajdź ikonkę ludzika. Klknią w nią a następnie pojawi się możliwość utworzenia konta. Możesz użyć konta google lub facebook do utworzenia konta w sklepie, lub założyć normalne konto w naszym systemie. 

do góry

Jak zalogować się na konto ? 

Aby zalogować się na konto kliknij ikonkę ludzika w prawym górnym rogu, a następnie wypełnij dane logowania lub użyj konta google lub facebook.

do góry

Jak usunąć moje konto ? 

Aby usunąć konto skontaktuj się z nami w dowolny sposób.

do góry

Jak dodać produkty do ulubionych ? 

Na karcie produktu, pod guzikiem DODAJ DO KOSZYKA, jest możliwość dodania przedmiotu do przechowalni. Wystarczy kliknąć w napis "Dodaj do przechowalni" a produkt automatycznie doda się do Twojej listy ulubionych produktów. Pamiętaj, że aby to działało, musisz być zalogowany/a w sklepie.

do góry

Gdzie znajdę ulubione produkty ? 

Po zalogowaniu się na swoje konto i przejściu do Panelu Klienta, na samym dole jest możliwość obejrzenia produktów w przechowalni.

do góry

Nie pamiętam hasła do konta, co zrobić ? 

Możesz zresetować swoje hasło do konta. W miejscu gdzie wpisujesz dane do logowania, kliknij ‘Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.’ Wpisz swój adres email, na który zostanie automatycznie wysłana wiadomość zresetowania hasła.

do góry

Jak zmienić ustawienia mojego konta ? 

Po zalogowaniu się na swoje konto, kliknij w ikonke ludzika w prawym górnym rogu i wtedy będzie możliwość zmiany wszelkich ustawień i adresów przypisanych do konta.

do góry

Moje zamówienia 

Zaloguj się na swoje konto i kliknij w ikonkę ludzika w prawym górnym rogu. Będzie tam dostęp do wszystkich zamówień.

do góry

Jak zapisać się do Newslettera — subskrypcja 

Możesz to zrobić TUTAJ. (link otworzy się w nowej karcie przeglądarki) Pamiętaj o tym, że zapis trzeba potwierdzić klikając w link, w mailu który otrzymasz zaraz po zapisaniu.

do góry

Jak mogę dostać powiadomienie o dostępności produktu ? 

Gdy produkt nie jest dotępny, zamiast przycisku "Dodaj do koszyka", pojawi się przycisk "Powiadom o dostępności". Kliknij w niego i wpisz swój adres email na który chcesz otrzymać powiadomienie, a następnie kliknij Zapisz się. Możesz to również zrobić z poziomu kategorii. Po najechaniu myszką na zdjęcie, gdy pojawi się drugie zdjęcie, to na środku pojawi się guzik "Powiadom o dostępności". Zrób to samo co w przypadku zapisu z poziomu karty produktu.

do góry

Jak wystawić opinię za zamówienie ? 

Będziemy bardzo wdzięczny za opinie o naszym sklepie. Po kilku dniach od złożenia zamówienia otrzymasz maila z prośbą o ocenę zamówienia. Opinie są zbierane przez system TrustMate. Oprócz tego, na karteczce którą otrzymasz razem z zamówieniem jest QR Code, który po zeskanowaniu przeniesie Cie do możliwośći wystawienia opinii w Google.

do góry

Jak wystawić opinię o otrzymanym produkcie ? 

Będzie nam niezmiernie miło jeżeli podzielisz się z innymi swoimi wrażeniami na temat produktu. Po kilku dniach (dłużej niż opinia o firmie) otrzymasz maila z prośbą o ocenę produktu. Te opinie również są zbierane przez system TrustMate. Oprócz tego, na karteczce którą otrzymasz razem z zamówieniem jest QR Code, który po zeskanowaniu przeniesie Cie do możliwośći wystawienia opinii w Google.

do góry

Jak skontaktować się ze sklepem ? 

Formularz kontaktowy oraz mail i telefon znajdziesz TUTAJ.

do góry

Jak zgłosić błąd w działaniu sklepu ? 

Jeżeli znajdziesz błąd w sklepie, będziemy bardzo wdzięczni za jego zgłoszenie i na pewno się odwdzięczymy :). Możesz zgłosić go TUTAJ, lub w dowolny sposób.

do góry

Jak zgłosić brak danych na temat produktu — lub gdy coś jest niejasne. 

Będziemy wdzięczni jeżeli zwrócisz nam uwagę, że czegoś brakuje w naszym sklepie. Możesz to zrobić TUTAJ, lub w dowolny sposób.

do góry

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl